پی سی  امیر آی تی

پی سی امیر آی تی

امید وارم لحظات خوبی در این وبلاگ داشته باشید
پی سی  امیر آی تی

پی سی امیر آی تی

امید وارم لحظات خوبی در این وبلاگ داشته باشید

مجموعه ای از مجله های ,Play station , Xbox ,Android و...

با عرض سلام خدمت شما کاربر گرامی  امروز برای شما 6  مجله آماده کردم در رابطه با موضوعات Xbox-Android-Playstation-Computer -Games PC تمامی مجلات از فرمت PDFپشتیبانی می کنند که اهنها را می توانید  کاملا رایگان از پی سی امیر آی تی  دریافت نمایید امید وارم این مجلات مورد رضایت شما قرار گیرد.برای دانلود به ادامه مطلب... مراجعه کنید.←


دانلود مجله Android Magazine UK July 2015

Android Magazine UK July 2015 امروز برای شما کاربران گرامی یکی از جدیدترین و بهترین مجله های اندروید را آماده کرده ام. در این مجله پر محتوا از بررسی گوشی های جدید که به سیستم عامل اندروید مجهز هستند گرفته تا جدیدترین تغییرات سیستم عامل اندروید وجود دارد که همگی آنها در 100 صفحه و با فرمت PDF آماده شده است. هم اکنون میتوانید این مجله را از PCAMIRIT دریافت نمایید.
حجم فایل:16MB

دانلود مجله Maximum PC July 2015

  Maximum PC July 2015 امروز  برای شما کاربران گرامی یکی از جدیدترین و پر طرفداترین مجله های کامپیوتر را آماده کرده ام که در این مجله قدرتمند کامپیوتر ها را مورد بررسی قرار می دهد و به کاربران راهنمایی می دهند که چه سخت افزاری برای اجرای بازی مورد نظر لازم است و با کدام تنظیمات میتوانند بازی ها را به راحتی و بدون لگ اجرا کنند. همچنین در این مجله بهترین سخت افزار را برای بستن یا اسمبل کردن یک کامپیوتر سریع به کاربران معرفی می کنند پس پیشنهاد می کنیم این مجله را از دست ندهید و هم اکنون آن را با فرمت PDF از PCAMIRIT دریافت نمایید.
حجم فایل:27MB

دانلود مجله Playstation Official Magazine UK – July 2015

Playstation Official Magazine UK – July 2015 امروز  برای شما کاربران محترم یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مجله ها را قرار داده ام. در این مجله از بازی های جدید گرفته تا اخبار داغ که همگی به دستگاه Playstation مربوط هستند وجود دارد و شما میتوانید به راحتی از جدیدترین بازی ها ، ترفندها ، اخبار و … با خبر شوید. این مجله در 116 صفحه و با فرمت PDF آماده شده است که شما میتوانید مجله Playstation Official Magazine UK July 2015 را به صورت کاملا رایگان ازPCAMIRIT دریافت نمایید.

حجم فایل:42MB

دانلود مجله Xbox The Official Magazine – July 2015

  Xbox The Official Magazine – July 2015   امروز  برای شما کاربران محترم یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مجله ها را قرار داده ام. در این مجله از بازی های جدید گرفته تا اخبار داغ که همگی به دستگاه Xbox مربوط هستند وجود دارد و شما میتوانید به راحتی از جدیدترین بازی ها ، ترفندها ، اخبار و … با خبر شوید. این مجله در 116 صفحه و با فرمت PDF آماده شده است که شما میتوانید مجله Xbox The Official Magazine – July 2015 را به صورت کاملا رایگان  از PCAMIRIT دریافت نمایید

حجم فایل:31MB

دانلود مجلهPC Magazine . June 2015

PC Magazine June 2015 امروز  برای شما کاربران محترم یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین مجله ها را قرار داده ام. در این مجله از سخت افزارهای جدید گرفته تا اخبار داغ که همگی به کامپیوتر مربوط هستند وجود دارد و شما میتوانید به راحتی از جدیدترین سخت افزارها ، ترفندها ، اخبار و … با خبر شوید. این مجله در 143 صفحه و با فرمت PDF آماده شده است که شما میتوانید مجله PC Magazine June 2015 را به صورت کاملا رایگان  از PCAMIRIT دریافت نمایید.

حجم فایل:28MB


دانلود مجله ویژه نامه نوروزی گیمفا

یکی از مهم ترین موضوعاتی که می تواند یک گیمر را سر گرم کند یک مجله ی الکترونیکی می باشد گیمفا در اقدامی دیگر تصمیم به تهیه یک ویژه نامه نوروزی  خارج از شماره های اصلی  مجله ی گیمفا نمود تا این دسته از مسافرین نیز بی بهره نمانند و در طول مسیر با استفاده از تبلت و گوشی های هوشمند خود نقدو بررسی و اخبار جدید ترین بازی های روز  دنیا را دنبال کنند این مجله در 21 صفحه و با فرمت PDF آماده شده است که شما میتوانید مجله گیمفا  را به صورت کاملا رایگان  از PCAM دریافت نمایید.

حجم فایل:13MB



منبع: پی سی امیر آی تی

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان جمعه 21 آبان 1395 ساعت 20:44

اسمبل کردن کیس رو عالی گفته تو مجله ی Maximum PC July 2015 فقط کپی کن بنداز تو ترنسلیت

mojtaba جمعه 21 آبان 1395 ساعت 20:42

پلی استیشن 4 بتمن عالیه پیشنهاد می کنم بازی کنید

مهدی جمعه 21 آبان 1395 ساعت 20:39

مجله ی ایکس باکس مرگ نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد